Segítség
-
Mire való a Nebu Trade Partnerközpont?
A Partnerközpont honlapunk ( www.nebulo.hu) szerződött Partnereink számára fenntartott része, ahol lehetőségük van: (i) rendeléseiket leadni, és nyomon követni; (ii) termékek aktuális árlistáit, dokumentumait, termékfotóit letölteni; (iii) újdonságokról, akciókról értesülni. A felület kizárólag jogosultsággal rendelkező felhasználók részére érhető el.
-
Hogyan tudok regisztrálni az oldalra?
A Partnerközpont csak regisztrált személyek részére lehetséges. A használatához meg kell adniuk a jogosult felhasználókat, amelyet a Nebu Trade_partnerközpont_meghatalmazott_személyek_listája.docx dokumentum kitöltésével van lehetőségük. A kitöltött, aláírt dokumentumot küldjék vissza a rendeles@nebutrade.hu email címre. Ezt követően beállítjuk a jogosult felhasználókat, majd értesítést küldünk, ha a partnerközpont elérhetővé válik.
-
Hogyan tudok belépni a Partnerközpontba?
Nebu Trade_partnerközpont_meghatalmazott_személyek_listája.docx dokumentum visszaküldését követően, beállítjuk a (felhasználóneveket és jelszavakat), amikkel be tudnak lépni.
Partnerközpontunk a www.nebulo.hu weboldalunk aljára görgetve a Menü alatt található Partnerközpont linken keresztül érhető el.
Belépés menete:
- 1. www.nebulo.hu
- 2. Oldal alján, Menü pont alatt Partnerközpont
A link elvisz a Partnerközpont belépési oldalára.
- 3. Felhasználónév: e-mail-ben korábban kiküldött
- 4. Jelszó: e-mail-ben korábban kiküldött. Első belépés után meg lehet változtatni.
Javasoljuk a belépő felületet a könyvjelzősávba kedvencként menteni a jövőbeli gyorsabb elérhetőségért.
-
Rendelés menete Excel tábla használatával
A Partnerközpont felületén a rendelés leadás egyik lehetséges formája egy XLS fájl feltöltése.
XLS megrendelő letöltése gombbal lehet letölteni egy XLS fájlt, amelyben minden készleten lévő, rendelhető termék megtalálható az aktuális árával. A mennyiségeket kell kitölteni, elmenteni, majd a fájlt, a Megrendelés feltöltése gombbal vissza lehet tölteni. Elegendő egyszer letölteni a fájlt, utána újra és újra átírható és újra menthető, és minden rendelésnél csak Megrendelés feltöltése gombbal fel kell tölteni az éppen aktuális rendelést.
Az táblázatban fájlban szürkével vannak jelölve az írható mezők, amelyek az F, H, J, és L oszlopokban találhatók. A rendelés így tulajdonképpen kétféleképpen vihető fel:
- 1. Az F oszlopba beírhatják azt a konkrét darabszámot, amit rendelni szeretnének az adott termékből. Ebben az esetben az „E” „Mennyiség” oszlopban ezzel a számmal megegyező darabszám fog kerülni. Amennyiben ide olyan szám kerül beírásra, amely nem osztható legkisebb rendelési egységgel, a rendelés hibát fog jelezni és a rendelés nem jön létre, szóval amennyiben ezt a beviteli formát választják, fontos, hogy helyes - legkisebb rendelési egységgel osztható szám - kerüljön ide. A legkisebb rendelési egység az átváltás oszlopokban kövér betűtípussal van jelezve.
- 2. Itt kiszerelési egységek alapján van lehetőség megadni a rendelést. „ H, J és L” „Rendelendő” oszlopokban az adható meg, hogy az „I, K, M” „Átváltás” oszlopokban szereplő kiszerelési egységekből mennyit szeretne rendelni valaki.
Természetesen fenti két beviteli módszer keverhető, egy rendelésen belül, egyes termékekből lehet megadni konkrét darabszámot, míg másikból kiszerelési egységek darabszámát.
Az „E” „Mennyiség” oszlop írásvédett mező, ott látható összesítve, hogy a többi oszlopba írt értékek alapján mennyi az összesen rendelni tervezett mennyiség az adott termékből. „O” oszlopban pedig a nettó értéke.
Lenti mintatáblázat 2. sorában látható, hogy 1 db kínáló, 1 db doboz és 1 db karton lett rendelve, ami összesen 12+144+2880 db, ami összesen 3036 terméket jelent. A 3. sorban pedig az látszik, hogy az F oszlopban db-ra lett megadva a kívánt mennyiség.
Miután a fájl feltöltésre került, 3 opcióból lehet választani (lsd. jobbra). (i) Rendelés küldése esetén a rendelés bekerül a nyitott rendelések közé. Még lehetőség van megjegyzést írni a rendeléshez az elküldés előtt. (ii)Szerkesztést választva a kosár még átnézhető, módosítható, majd menthető. (iii)Következő rendelés feltöltése esetén feltölthetők további rendelések. Ebben az esetben az utolsó rendelés feltöltése után a rendelés küldése gombra kattintva az összes feltöltött rendelés bekerül a nyitott rendelések közé.
A letölthető XLS megrendelő árlistaként is funkcionál, hiszen abban minden forgalmazott termékünk megtalálható, az éppen érvényes, felhasználóra vonatkozó árakkal együtt. A fájl szerkeszthető letöltést követően.
-
Rendelés menete a Partnerközpont felületén
Az XLS. feltöltés mellett van lehetőség új rendelést leadni az Új rendelés gomb megnyomásával is.
Ezt követően az alábbi felület lesz látható.
Első lépésben ki kell választani a kért szállítási időpontot. A rendszer azokat a napokat ajánlja csak fel, amely napokon van kiszállításunk. Amennyiben telephelyi átvétellel adja le a rendelését, kérem válassza a legközelebbi időpontot, ahhoz a naphoz, amikor az árut elviszi, majd megjegyzésbe a rendelés végén írja be a pontos dátumot, amikor fel kívánja venni az árut. Kérjük ugyanígy járjon el XLS-es rendelés feltöltés esetén is.
Dátum megadása után meg kell adni a szállítási módot, amely lehet telephelyi átvétel, kiszállítás, illetve csomagküldés.
Amennyiben van elmentett sablon, vagy korábbi rendelés, amit ismételni akar, azt a következő pontban ki tudja választani.
Hivatkozási számhoz adja meg azt a saját hivatkozási számát, amelyet szeretne, hogy szerepeljen a bizonylato(ko)n.
Rendelés gomb megnyomása után az alábbi felület jön be.
A termékekre többféleképpen lehet szűrni, (i) a termék oszlop címére kattintva lehet terméknév ABC szerinti növekvő, vagy csökkenő sorrendbe rendezni, vagy a (ii) termékkategória vagy (iii) márka kiválasztásával szűrni, illetve (iv) névre, név részre is lehet keresni.
Ez tulajdonképpen megegyezik a termékek oldallal azzal a különbséggel, hogy itt lehetőség van a rendelni kívánt mennyiséget beírni a termékek mellett. A rendszer csak olyan mennyiséget enged beírni, ami az adott termék esetében a megengedett, rendelhető legkisebb csomagolási egységgel osztható.
A rendelés felvitelénél legördülő menüből választható, hogy darabszámot (ez az alapértelmezett) akar megadni, vagy azt adja meg, hogy a gyűjtő/kínáló, azaz legkisebb rendelhető mennyiségi egységből mennyit kér.
Utóbbi előnye, hogy nem tud olyan darabszámot megadni, amely nem felel meg annak a feltételnek, hogy a rendelt mennyiségnek minden esetben oszthatónak kell lennie a legkisebb rendelési egységgel.
Amennyiben a rendelés folyamán olyan darabszámot ír be, amely nem felel meg fenti szabálynak, akkor az alábbi hibaüzenetet fogja kapni. Ebben az esetben ennek megfelelően javítsa a mennyiséget.
Amennyiben a rendelni kívánt mennyiség közelít kartonos kiszereléses mennyiséghez, akkor felajánlja azt a mennyiséget. A nettó egységár oszlop mellett az is látható, hogy az adott termék éppen rendelhető e.
Az oldal alja felé görgetve fog megjelenni a Kosárba helyezett termékek tábla, amiben az látszik, hogy milyen termékek, milyen mennyiségben és egységáron, valamint milyen összértékben kerültek a rendelésbe.
(Az oldal legaljára görgetve itt is van lehetőség XLS-t feltölteni, ugyanúgy, ahogy az 1. pontban leírtuk.)
A rendelendő mennyiségeket még itt is van lehetőség módosítani, illetve az egyes tételekhez megjegyzést írni.
Három féle lehetőség van a továbblépni a rendelésben, amelyet a megfelelő gomb megnyomásával lehet kezdeményezni.
- Mentés lezáratlan rendelésként. Ekkor a rendelés a
nyitott rendelések közé kerül, amely a teendők között lesz elérhető innentől. Ebben az esetben a rendelés nem kerül továbbításra hozzánk, későbbiekben abban tudnak módosítani.
- Törlés. Ebben az esetben törlődik, később nem is lehet előhívni.
- Zárás és küldés. A rendelést megkapjuk, és a rendelés átkerül a rendelések közé. Ezt követően a rendelések és szállítók fülön lesz található, ahol folyamatban státuszt kap.
Minden rendelés egész addig, amíg nem kerül zárásra vagy törlésre a nyitott rendelések között lesz megtalálható. A nyitott rendelésekbe belépve egy gombnyomással kiválasztható a művelet, amelyet végre akarnak hajtani az adott rendeléshez kapcsolódóan.
Megrendelések küldése esetén a Zárás és küldés gomb megnyomása után lehet megjegyzést írni az adott megrendeléshez.
- Mentés lezáratlan rendelésként. Ekkor a rendelés a
nyitott rendelések közé kerül, amely a teendők között lesz elérhető innentől. Ebben az esetben a rendelés nem kerül továbbításra hozzánk, későbbiekben abban tudnak módosítani.
-
Hogyan tudom nyomonkövetni rendeléseimet?
Rendelések és szállítólevelek menüpontban találhatóka korábban teljesített és folyamatban lévő rendelések. Rendelések státusza három féle lehet:
- folyamatban, még nem készült szállítólevél, magán a partnerközpontban a rendelésen nem tudnak módosítani, de kérésre még lehetséges, hogy tudunk még módosítani a rendelésen,
- lezárt, rendeléshez már készült szállítólevél;
- kiszállított, rendeléshez számla is készült, azaz már kiszállításra került, vagy éppen kiszállítás alatt van.
Lezárt és kiszállított rendelés esetében az utolsó oszlopban található, az ügylethez tartozó szállítólevél. Számára kattintva előhívható a dokumentum, amelyen láthatók a tételek, hogy mik szerepeltek rajta.
A bal oldali nyilakra kattintva az adott rendeléshez kapcsolódó adatok nyílnak le.
Itt a rendelés számára kattintva elérhetők a rendelés adatai, forrás, ahogy a rendelés beérkezett hozzánk, összege, valamint a rendelés nálunk rögzített száma. A rendelésszámra kattintva a szállítólevélhez hasonlóan a rendelés részletei jelennek meg, milyen tételeket tartalmaz stb.
-
További segítségre van szüksége?
Amennyiben további segítségre van szüksége, töltse le a használati útmutatót, vagy keresse kollégáinkat bizalommal a rendeles@nebutrade.hu email címen, vagy telefonon.